Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzidek
Nikt
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 974
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: St-ce
|
Wysłany: Sob 19:51, 12 Sie 2006 Temat postu: 3D MU |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Kleta
Goblin
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 20:52, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wygląda przyjemnie, ale trzeba przyznać, że z perspektywy na screenach ograniczenia mapy wygladają beznadziejnie:/ poza tym, nie każdy komp uciągnie coś takiego (mój na przykład ledwo radzi sobie z zwykłym OS-em:/ ) dlatego ja jestem dalej za "tradycyjnym" MU :smt002
Ps.Acz nie powiem, pomysł ciekawy:) szczególnie spodobał mi się ogrom atlans :smt004
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Dzidek
Nikt
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 974
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: St-ce
|
Wysłany: Sob 23:10, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasciwie to jest nadal to samo co zazwyczaj, ktos tylko w kodzie gry "uwolnil" kamere. No a wymagania... racja. Obecnie MU zabiera 100% zasobow PC a w takim rzucie to byloby z 500%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Roth
Moderator
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: St-ce
|
Wysłany: Śro 10:30, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ble linki nie trybia a chcialem zobaczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|